vineri, 24 mai 2013

Ia tot


          Te vad peste tot.  Orice fac imi aminteste de tine.
Te vad in oricine. Oricine imi aminteste macar umpic din tine.

Ma intreb daca simti la fel. Imi amintesc cand spuneai ca da. Stiu ca acum ai pe altcineva. Cred ca esti fericit cu ea.. cred ca nu te mai deranjeaza lipsa mea. Cred ca nu mai plangi cand pui capul in perna noaptea cand te pui la somn si nu-ti mai sunt primul gand in dimineata. Cred ca am disparut din sufletul tau sau am fost acoperita. Cred ca pentru tine mai sunt o umbra de amintire pe care o ignori..

Si stiu ce mi-ai facut. Si stiu ca te urasc pentru asta. Si stiu ca nu te voi ierta niciodata.. si nu te voi mai putea privi niciodata in ochi cum obijnuiam. Nu! Nu te vreau inapoi..
Dar a trecut atata timp care ne-a gasit impreuna. Au trecut  atatea intamplari peste noi . am fost alaturi de tine orice a fost..

Cum ai putut sa-mi calci asa usor pe suflet?
Cum reusesti sa treci asa usor si simplu peste noi? Cum poti respira fara sa stii de mine? Cum de nu-ti moare sufletul intrebandu-se cum sunt?
Cum ai sters tot atat de brusc?

In mine nu moare nimic, ciudat. Ramai aici ca un nenorocit. Mi-as dori sa pot face ca tine dar nu pot.
Imi bantui sufletul si mintea si nu trece, nu! Cu cat trece timpul cu atat vin si mai multe intrebari, cu atat imi apari mai mult in vise. Trece anul si inca esti in sufletul meu.

Ia-ti te rog urmele din sufletul meu. Ia-ti minciunile, ia-ti promisiunile, ia-ti falsele amintiri si iluziile si da-i-le ei. Da-I tot. nu mai vreau nimic de la tine. Daca tot ai plecat, ia tot. tot ce lasi in urma ma chinuie in fiecare moment,  de fiecare data cand incerc sa inspir ustura tot.
Ia si iubirea ce inca ti-o port.. nu mai am ce face cu ea.
Ia si sentimentul pe care il am cand mi te imaginez in fata mea, cand te privesc si imi gadila sufletul. Sentimentul pe care il am cand te vad in mintea mea prostindu-te ca un copil, sentimentul ala ocrotitor. Ia si grija ce o am la adresa ta.
Ia te rog sufletul meu cu totul. Nu cred ca a mai ramas nimic pentru mine, oricum.
Ia si lacrimi, ia si gandurile si dragostea, ia si durerea, si suspinul. Ia bolovanul asta care nu ma lasa sa respir. Ia tot..si da-le foc..

Un comentariu:

  1. Pot sa recunosc ca am terminat de citit cu ochii in lacrimi. Foarte frumos, merge direct la suflet.

    RăspundețiȘtergere

Încotro?

Ne căutăm drumul prin viata încercând să găsim o cale comună, dar cărările fiecăruia par a se întâlni doar in punctul de plecare. Stam i...