miercuri, 29 mai 2013

Bună dimineața, vis!


A doua zi de dimineata stabilisem sa bem cafeaua impreuna. Trebuia sa ma trezesc la 8 dar pe la 7 am deschis ochii si mi-am amintit  seara precedenta. M-am trezit zambind si cu pielea gaina. Nu mai era nici o sansa sa adorm asa ca m-am gandit sa-i fac o surpriza. Nu am vrut sa il trezesc deci  m-am dus direct la el.

Il sunasem cand eram aproape de blocul lui asa ca ma astepta deja la usa cand am ajuns. M-a amuzat teribil cand mi-a deschis. Era in pijamale,  ciufulit, buimac dar energic, nu se astepta sa vin atat de dimineata. Era atat de fericit ca am venit incat nu-si putea ascunde incantarea. Nu am vrut totusi sa il trezesc de tot, iar eu eram inca somnoroasa asa ca l-am convins sa se puna inapoi la somn iar eu m-am intins langa el. S-a lipit usor de mine si mi-a dat parul la o  parte, suvita cu suvita, intr-un fel atat de tandru incat m-am pierdut iar. Fiecare suvita aleasa facea ca mana lui sa treaca intr-o atingere fina pe langa chipul meu. M-am gandit ca o face intentionat, gandul provocandu-mi fiori. S-a ridicat intr-atat incat sa ma poata privi in ochi si vazand cum ii lucesc si caldura ce o transmitea prin ei ma facea sa anticipez ca vroia sa-mi spuna ceva. Avea emotii.

-Ma bucur ca esti prima persoana pe care am vazut-o in dimineata asta.  Sunt fericit ca esti acum, aici langa mine.

M-am inrosit. Nu stiam ce sa-i raspund. Am fost umpic socata, mereu ma socheaza cu vorbele lui atat de sincere si directe. Are felul lui.. oricine ar spune aceleasi cuvinte ar suna ca spuse pentru ca asa suna bine, pentru ca asta vrea o femeie sa auda, ca s-o impaci si ca sa o duci unde vrei. Dar el .. emite caldura prin vorbe, prin felul cum imi examineaza chipul, prin felul cum ii tremura vocea cand spune ce simte..  gesturile, faptele si cuvintele lui se imbina armonios si comunica toate in acelas mod. Singurul mod care a reusit vreodata sa ma atinga in felul asta, ca un bland pansament pentru suflet. Vindeca si invie tot ce a ars vreodata in mine.

Mi-a furat o pupa pe obraz si s-a intins inapoi in spatele meu, luandu-ma in brate.

-Si eu ma bucur ca te am langa mine, am spus cu ochii inchisi.

Ii inchisesem sa-mi fac curaj.Tremuram de emotii. El s-a apropiat mai mult si m-a strans mai tare in brate. Ma simteam atat de linistita acolo, atat de aproape de sufletul lui. Simteam ca apartin unei alte lumi. Am adormit zambind.

Ne-am trezit buimaci si cand ne-am analizat unul pe celalalt ne-a pufnit rasul, atat de caraghios aratam. Eram ciufuliti si aveam semne pe fata . Aveam amandoi ochisori mici, umflati de la somn. Dar si asa se putea citi fericirea in ei. Imi era drag,  imi indulceau sufletul ochisorii lui.

-Nu conteaza cat de ciufulita sunt, cat de sifonata imi e fata sau cum sunt imbracata, i-am spus.

I-am luat mana, i-am trecut-o pe langa chipul meu si l-am sarutat in palma. I-am dus-o apoi pe piept, intre sani si i-am apasat-o cu ambele maini pana i s-a deschis palma complet si s-a mulat pe mine. A cascat ochisorii mari.

-Aici sunt tot eu, am spus din nou.

Privirea i s-a schimbat. Si-a mutat mana dupa gatul meu, pe sub pletele mele, s-a apropiat de mine mentinand contact vizual cu buzele mele si m-a sarutat bland. A ridicat apoi privirea si atat de aproape cum era s-a uitat direct in ochii mei, inca tinandu-mi capul, de data aceasta cu ambele maini. M-a miscat pe dinauntru. Tremuram iar.

-Stiu, mi-a spus. Dar esti frumoasa si asa ciufulita si cu fata sifonata cum spui tu, a continuat schitand un zambet dulce. Si esti chiar mult mai frumoasa pe dinauntru.


M-a strans in brate apoi. Una din maini imi sustinea capul pe umarul lui iar una imi inconjura talia pe de-o parte. Am amutit, dar simteam atata caldura.. am tarait incet si cu emotii mainile pe langa el pana ce intr-un final au ajuns sa il inconjoare. M-a strans si mai tare. Am inchis ochii, dar si asa vedeam numai culori. Simteam culori si pluteam printre ele.


2 comentarii:

  1. Am ramas fara cuvinte. este o imagine asa perfecta, un vis devenit realitate, cred ca este ceva la care orice fata viseaza la un moment dat in viata. Foarte frumos. Felicitari:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din cauza asta ii spun vis. Uneori mi se pare prea perfect pentru a fi real. Multumesc! :*

      Ștergere

Încotro?

Ne căutăm drumul prin viata încercând să găsim o cale comună, dar cărările fiecăruia par a se întâlni doar in punctul de plecare. Stam i...