duminică, 14 iulie 2013

Mesaje pentru tine.



*
of.. dorul ăsta mă face atât de fericită. E un dor sufocant și e un dor reciproc. E un dor grăbit și din cauza asta e amuzant.. E rar ce avem noi.. De asta sunt fericită. Sunt fericită ca te am. Sunt fericită că ne avem.. 

*
Și știu că tu simțeai toate astea de mult.. dar sunt sigură că se simte și la tine altfel acum, că e întors.. încet, încet m-ai făcut să te iubesc. E meritul tău, știi? Ai dus muncă cu mine.. Ai tras tare cu răbdare și blândețe.. și uite unde am ajuns.. Mi-am pierdut capul definitiv. Și inima. Doar ca asta știu unde e..

*
Tu ai dat un alt sens iubirii. Unul care  mă face să tresalt de fericire.. Îmi dă energie și vise. Zâmbete și speranță. Încredere și ambiție.

 *
Așa ar trebui să arate iubirea adevărată.. Ăsta ar trebui să fie conceptul universal..


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Încotro?

Ne căutăm drumul prin viata încercând să găsim o cale comună, dar cărările fiecăruia par a se întâlni doar in punctul de plecare. Stam i...